VESPA GTV
Vespa GTV celebruje odważną i fascynującą stronę Vespy.
Nowy GTV nawiązuje do podróży typowych dla słynnego „vespone”, ale prezentuje się w nowej odsłonie, z wykończeniami, które podkreślają jego sportowy charakter.
Rezultatem jest mariaż tradycji i nowoczesności, klasycyzmu i zuchwałości”.
Design, który robi różnicę
Oprzyrządowanie jest połączone z charakterystyczną rurową kierownicą za pomocą oryginalnego wspornika i jest zamknięte w groźnie wyglądającej górnej owiewce inspirowanej światem wyścigów.
Tylna część dwukolorowego siodła jest przygotowana do montażu opcjonalnej nakładki w kolorze nadwozia.
Jego wyścigowe powiązania widać również w projekcie pięcioramiennych obręczy kół w kolorze matowej czerni z pomarańczowymi wykończeniami.
Zaawansowane funkcje ułatwiające jazdę
Oświetlenie jest w całości w technologii LED, a tablica przyrządów jest całkowicie cyfrowa, co zapewnia dostęp do wielu danych dotyczących podróży, które można również przeglądać na smartfonie, jeśli doda się system łączności Vespa Mia jako opcjonalne akcesorium.
Dzięki bezkluczykowemu zapłonowi i poręcznemu wbudowanemu portowi USB w standardzie jest to praktyczny skuter zaprojektowany z myślą o łatwości codziennego użytkowania.
Moc rozpalająca emocje
Jednocylindrowy silnik HPE (High Performance Engine) o pojemności 300 cm3 zapewnia Vespie GTV doskonałe osiągi. Dzięki czterozaworowemu układowi rozrządu, chłodzeniu cieczą i elektronicznemu wtryskowi paliwa oferuje moc 17,5 kW (23,8 KM), co czyni go najmocniejszym silnikiem, jaki kiedykolwiek montowano w Vespie.
Importer Piaggio Group w Polsce zastrzega możliwość zmiany ceny oraz nie odpowiada za możliwe powstałe błędy na stronie.
Proponowana cena, jest rekomendowaną ceną detaliczną (z VAT), ale może się różnić w zależności od rocznika pojazdu.